Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Dimecres 18 Maig 2022

L’entitat ha creat aquesta la figura per reduir la bretxa digital de la seva plantilla, en què més d’un 80% són persones amb un problema de salut mental

La Fundació Drissa, entitat gironina sense ànim de lucre dedicada a la inserció laboral de persones amb problemes de salut mental, ha creat i implantat la figura de l’agent digital dins l’organització per reduir la bretxa digital dels seus treballadors. D’acord amb una diagnosi realitzada fa un any i escaig, l’entitat va constatar que només un 29% de la plantilla amb problemes de salut mental era digitalment competent, de manera que a finals de l’any passat, la direcció va impulsar estratègicament una sèrie de mesures i suports per millorar aquest percentatge. Un d’aquests suports són els anomenats Agents Digitals. La diagnosi realitzada va indicar que la manca de competència digital està motivada per dues raons: per no tenir coneixements o per no tenir mitjans.

Dilluns 9 Maig 2022
  • L’entitat també mesura l’índex de felicitat de la plantilla en temps real a través d’una aplicació web interactiva
  • Són accions incloses en el projecte “Benestar a la feina” dirigides a millorar la salut del personal i clima laboral

La Fundació Drissa, entitat sense ànim de lucre dedicada a la inserció laboral de persones amb problemes de salut mental, torna a innovar en la seva política de millora del benestar dels seus treballadors i del clima laboral amb la implantació dels microcrèdits. L’acció consisteix a donar un suport econòmic a les persones treballadores que puguin tenir necessitats de liquiditat puntual per ajudar-les a superar el moment i l’angoixa que aquest problema pot provocar a les seves vides. Aquesta mesura se suma a la implantació d’una aplicació web interactiva amb què l’entitat mesura en temps real “l’índex de felicitat” del seu personal.

Dilluns 14 Febrer 2022
Inaugurada el 2019, la botiga Biodrissa situada al Carrer Ciutadans de Girona celebra el seu tercer aniversari. El nostre establiment és el punt de venda dels productes ecològics que provenen de l'horta que l'entitat té a Campllong, i que elaborem i transformem a l'obrador.

Des de l'entitat agraïm a tothom qui ha fet possible que la la botiga faci tres anys, més tots els que li queden per davant, contribuint a la inserció laboral en el camp de la salut mental.

Dijous 10 Febrer 2022
Avui se celebra el Dia Mundial dels llegums.

A Biodrissa apostem pel menjar saludable, ecològic i de proximitat.

*La venda de proximitat està regulada i permet identificar els pagesos catalans que venen ells mateixos els seus productes al públic, segons el Decret 24/2013”

Dilluns 31 Gener 2022
CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, ha assegurat la continuïtat del projecte “Aprendre a l’hort de l’escola” de la Fundació Drissa, entitat dedicada a la inserció laboral de persones amb un trastorn mental, amb una aportació econòmica de deu mil euros per aquest curs 2021-2022. Amb aquest finançament, l’entitat social ha pogut donar continuïtat al projecte al 100% en les diferents escoles on està implantat.

Feed RSS de notícies