Fundació Drissa participa en l’Assemblea Anual de Mental Health Europe en el 40 aniversari d’aquesta organització

Recentment hem tingut l’oportunitat d’assistir a l’Assemblea General Anual de Mental Health Europe, organització internacional que treballa estretament amb les institucions europees per situar la salut mental i la lluita contra l’estigma com una prioritat estratègica.

Aquesta edició va ser especialment significativa perquè va coincidir amb el 40è aniversari de l’entitat de la qual en formem part . També va ser el moment de donar una calorosa despedida a la directora sortint, Claudia Marinetti, i de donar pas a la nova direcció i presidència, que van conduir l’acte.

Durant l’assemblea es va fer balanç de l’impacte de les polítiques de salut mental durant el 2024, es van compartir les dades econòmiques amb les entitats membres i es va aprovar el pla de treball per al 2025, que marca les línies d’acció per al proper any.

La trobada es va complementar amb sessions de formació, visites d’estudi i un sopar de celebració dels 40 anys de trajectòria de Mental Health Europe.

Fundació Drissa formem part de Mental Health Europe des de l’any 2022, amb l’objectiu de seguir guanyant presència a les polítiques públiques i la societat.

Desplaça cap amunt