Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titular notícies

"Aprendre a l'hort de l'Escola" rep la Beca Joaquim Franch

Divendres 5 Febrer 2021

El projecte de Fundació Drissa “Aprendre a l’hort de l’escola” ha rebut la Beca Joaquim Franch, que concedeix de forma bianual el Consell Municipal d’Ocupació de l’Ajuntament de Girona.

"Aprendre a l'hort de l'Escola" rep la Beca Joaquim Franch

Aquesta beca, que consisteix en una dotació de 2.941,99€, s'adreça a projectes fonamentats en els drets socials i educatius de les persones, i que plantegen noves perspectives socioeducatives a la ciutat. Es promouen les iniciatives que tenen grans dosis de dinamisme i compromís per actuar i millorar vers una ciutadania activa, democràtica i solidària.

“Aprendre a l’hort de l’escola” és un projecte social, educatiu i inclusiu. A través d'aquest projecte, una persona amb problemes de salut mental ensenya als alumnes la gestió de l'hort i a l'hora aquests aprenen altres competències bàsiques. Col.labora amb aquest projecte l'Associació de Voluntaris de 'la Caixa' i l'Espai Caixa de Girona. El projecte està en la seva quarta edició. Enguany s'ha hagut d'adaptar a la situació de covid-19. Actualment hi ha 10 escoles que participen en el projecte.