Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titular notícies

“Construint una adaptació saludable” pels efectes de la COVID-19 en la salut mental i les emocions

Dimecres 18 Novembre 2020

Fundació Drissa ha iniciat el pilot del programa d’intervenció psicoeducativa “Construint una adaptació saludable” per transmetre la importància de la salut mental i les seves diferents expressions en temps de crisi, ressaltant el fet de que tenir coneixement de les diferents reaccions permet a les persones anticipar-se a l’expressió simptomàtica del malestar.

L’aïllament social derivat de la pandèmia de Covid-19 ha tingut un impacte negatiu en el benestar mental i emocional de les persones i, si bé l’estrès és una reacció física i psicològica normal a les demandes de la vida, els múltiples desafiaments als quals ens enfrontem en aquest moment ens poden empènyer més enllà de la nostra capacitat.
El programa pretén ser una activitat preventiva que intentarà donar eines per conèixer les reaccions d’estrès que estem vivint i d’aquesta manera intentar evitar que es sostinguin en el temps i es transformin en símptomes.
El projecte es destinarà, inicialment, a grups de persones de l’àmbit educatiu, de salut o social interessades en conèixer què els està passant i com gestionar el malestar davant el canvi per adaptar-se saludablement, però no trigarà en obrir-se a la ciutadania en general.

Les persones interessades us podeu adreçar a:
prevenciosalutmental@fundaciodrissa.com