Productes ecològics, de qualitat, saludables i Km0

Biodrissa

Biodrissa és la marca que neix de l’activitat d’horticultura ecològica de la Fundació Drissa. Els productes es transformen i comercialitzen a l’obrador i a les botigues Biodrissa. Els punts de venda ofereixen una carta àmplia de productes i serveis: gamma variada d’amanides i cremes per emportar i preparades per cuinar o menjar al moment, a més dels sucs Biodrissa, fets de fruita i verdura, amb tecnologia cold-pressed (premsa en fred), l'única que permet la conservació intacta dels nutrients del suc durant el procés d'extracció.

Drissa ha comptat per al desenvolupament de la carta de sucs amb la col·laboració de Fundació Alícia. El negoci, que també compta amb una línia de càtering, es fonamenta en el concepte de producte “saludable” i de “proximitat”, atès que s’alimenta dels productes de l’horta ecològica i transformats que es duen a terme a l’obrador.

Vols que et servim un càtering?

Biodrissa compta amb una línia de càtering que es fonamenta en el concepte de producte “saludable” i de “proximitat”, atès que s’alimenta dels productes de l’horta ecològica i transformats que es duen a terme a l’obrador.

Demana’ns pressupost i ens posarem en contacte amb tu per fer-te la millor proposta!

Biodrissa és una marca que neix amb el segell de la sostenibilitat i es caracteritza per ser respectuosa amb el medi ambient en tots els processos de producció i cultius. Els plàstics utilitzats són biodegradables i compostables, i els de sucs i les cremes són PET, els més ecològics que hi ha en aquests moments al mercat. El transport es realitza en una furgoneta elèctrica.

Vine a les nostres botigues!

Botiga Biodrissa Barri Vell de Girona (C/Ciutadans 11).
De dilluns a diumenge de 08.00 a 20.30 hores.
Tel. 972 605 801 · WhatsApp 615 948 293

Parada Biodrissa del Mercat del Lleó de Girona.
De dimarts a dissabte, de 08.00 a 14.00 hores.
Tel. 872 080 914 ·
WhatsApp 660 981 913

O fer la teva comanda en la nostra botiga on line!
Només cal que et registris i després ja pots fer la teva comanda, de producte o menú. La pots passar a recollir a un dels nostres punts de recollida o te la portem (consultar zones).